hej hej action?

Att klockan snart är lunchtajm och jag redan är hemma känns helt okej. Att min syster fortfarande sover känns dock orättvist. En annan springer mellan jobbintervjuer och biljettkassor medan hon ligger hemma och sover tills förmiddagen blir eftermiddag. Även fast jag försov mig så har jag uträttat alla mina uppdrag för dagen. Whatever.

Idag träffade jag Bettan på Centralen, hon skulle ut och resa. Hon hälsar också till alla i klassen! Åh! :D <3

Att vara arbetslös (jag kallar mig så eftersom att jag inte vill gå till slavjobbet) är ganska frusterande! Hur ska man få dagarna att gå? Jag vill jobba jobba jobba! Jag blir tokig! Nu måste jag vänta ännu ett par dagar innan jag får svar från jobbet jag var på idag! Gah! It's killing me!

Så ja, denna dag erbjuder ju inget liv i solen så jag beger mig nog mot bibblan, lånar den där tjocka boken om Morrissey och dammar av engelskalexikonet så jag har det avklarat! Boken ska läsas, hur tjock den än är! Hoppas att han kommer till Way Out West också! Inte för att det verkar som det men man kan alltid hoppas! Joanna <3 Moz! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0