ge mig nyheter

Jag börjar tröttna på det här, det här lovet som aldrig kommer ta slut, och jag kommer aldrig få gå till skolan igen. Jag saknar det! Inte det som var utan själva rutinen! Jag är rastlös och kunskapshungrig! När jag till och med gör en seriös sallad till middagen som bara är för mig är det illa. Jag satt och försökte läsa dn, men kom fram till att en dagstidning som är två veckor gammal inte ger mig så mycket stimulans. Åh, jag gillar verkligen inte att mamma har ny destination på hennes dn-premunation under sommaren! Jag vill ha den här hemma! Visserligen har hon gett mig hela tre stycken kuponger som jag kan utbyta mot en aktuell dn i närmaste butik, men de vill jag spara på. De ska användas när jag är på resande fot, inte på hemmaplan. However, jag bestämde mig för att besöka aftonbladtes hemsida i min jakt på färska nyheter och nu gråter jag! Är det nyhets torka eller vadå? Ska jag behöva mötas av störa bokstäver som skriker "Så ringer du billigt i Europa" eller "Trav 365 Rekordutdelning på V75. Bara en hittade alla skrällar". Det gör ont i min själ, tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0