friends of mine

image1
Efter ett suuuuuuuuuperlångt (oj vilket ordföråd) telefonsamtal med Roberta så känner jag för visa en vacker och oerhört exklusiv bild av oss två! Den är åtta dagar gammal och vi drack vin på China. China ja, myten, legenden och allt vi snackade om och som aldrig hände! Haha! Jaa, det är mycket man vill och lite man får! Jocke till exempel vill sova på jobbet medans jag vill jobba för fem. Jag har inte ens ett jobb. Kul juuuul! För övrigt ser jag och Roberta lite ovanligt poppiga ut on tha picture, eller?

Åh, juste! I morron ska jag träffa Fröken Eller her self! Liiiiin! :D:D Det ska bli sköj! Och på fredag lämnar vi båda våra hem. Hon och Sillen för Skottland och jag för det lite mer exotiska Trollhättan! Hähähä! Men den 14:e ska vi ut på krogen, eller nej den 15:e fast den 14:e strax efter tolv. Nej ni fattar inte, men vi ska inte heller besöka Club Mera Höhö! Hej, jag älskar att skriva osammanhängande... ;D Inte juni då heller utan augusti... Men tiden försvinner snabbare än en isbit på kokplattan ska ni se och det kommer kännas som i morgon!

Nu ska jag dricka lite vin titta på Martin Timell på fyran och drömma om det ljuva livet på nån annan breddgrad än den här (Afrika, Berlin, Kroatien, Skottland, innersta Småland och Borlänge)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0