för mycket dötid helt enkelt

Efter den tredje snusfria dagen på raken är jag ganska desperat. Jag har stillat mitt behov genom att dricka kolsyrat vatten och tuggat tuggummi, utan resultat! Jag skulle göra vad som helst för 33 kr och en dosa just nu! Men ja, så är det. Jag får bita hårt i det suraste äpplerna av de alla och tänka på framtiden! Eh.

Eftermiddagen fördrev jag på bibblan och i soffan. Jag läser en superb bok som handlar om en tjej som åker till Berlin för att leva livet. Hon är typ psykiskt störd också. Den är bra. Jag lånade aldrig boken om Morrissey. Jag läste lite i den på stående fot på bibblan, men jag förstod inte så mycket så jag la ner det. Lånade Shout out louds nya skiva istället och den är också bra. Jag gillar bibblan! Men jag gillar inte att jag inte kan låna på mitt egna kort. Det suger. However, jag lånade många andra saker också. Masjävlar till exempel. Så i kväll så ska jag och syrran kolla på film <3 Lala!

En del planer har planerats också. Den ena handlar om en viss person och en viss relation. Elller vilken relation? Haha En annan handlar om dricka. Ja, minsann. Jag gillar inte att planera och jag är rädd för att jag inte kommer hålla mig till mina egna regler. Jag är inte gjord för regler, eller så är inte reglerna anpassade efter mig. Gah! Jag tror det kommer bli painigt! Hej o hå, nu blev jag otaggad. Fan. Fast jag vill abra glömma bort allt och hoppas på att det går bra. Öh

Åh, vad värdelöst! Det finns inget skoj att skriva om. Men aa ja. Får väl visa some pics från helgen som togs av diverse "fotografer" min nya kamera, lala! :D
 Läpparna Amanda, push it!  Jag fördrev tiden i Gbg  Alex - my homeboy höhö  Jag och mina nya jag  Olof och hans man  En ny kompis, den är skoj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack, nu känns det bra igen!

2007-06-18 @ 21:30:15
URL: http://beskyddarens.blogg.se
Postat av: joanna

va bra att man kan glädja någon iaf ;)

2007-06-19 @ 10:36:11
Postat av: Roberta

don't sell your biljett!!! :(
Det kommer bli skiiitkul!
DANSA TILL TTA!

2007-06-22 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0