everday is like sunday

Min lunch (spagetti utan allt) blev överkokt, men det gör inte så mycket. Jag är bakis, min lugg är fortfarande perfekt, jag var på en fjortisfest igår (och jag var äldst av alla där, varför är det alltid så?) och jag fick jobbet! Inget kan förstöra min dag känns det som, jag är ju näst intill odödlig. Om en vecka och två dagar börjar jag jobba for real. Det känns bra!

Eller det finns ju tusen saker som kan förstöra den här dagen. Typ att min arbetsgivare ringer och säger att det var ett skämt, eller att jag fokuserar på fel saker och somnar gråtandes innan klockan blivit fem. Ja, men annars ska jag nog ägna dagen åt att städa lägenheten och vara så där duktig som jag bara orkar vara en gång i veckan (söndagar, då mamma och pappa kommer hem från landet). Jag ska också läsa alla böcker om allt jag har och kanske ta en öl på stan! Gräjt!

Annars så är det helt okej att fira midsommar med familj + lite släkt och vänner på landet! Det blev god mat och en eloge till Mackan som gjort så fina grönsaksspett och valde att inte grilla de där han grillat köttet! Bra där Marco! ;D Höhö! Vi kusiner kan också hålla ihop, mot våra föräldrar! Vad är värre än ett tvillingpar som håller ihop? Möh! Tack och lov att Matte var på min och Flisans sida hela kvällen! Höhö! Och dagen efter (igår alltså) var det ganska najs att komma hem till en tom lägenhet och sova på soffan hela dagen. Det är då man uppskattar ensamheten! Fast den har ju sina baksidor...


   ...eller? :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0