det är mycket på en gång iband, här är hälften:

Visserligen har jag hela helgen lärt mig hur man hanterar krissituationer, men denna är en utöver det vanliga! Hur ska man få alla polers att hamna på samma buss hem? Gah! Och pengar ska man punga upp minsann. Pengar man inte har. Att banken min är en muppig en och att min kontokort inte fungerar som redskap då jag vill betala på internet är inte heller okej. Men trots allt så är det uppresan och själva vistelsen där uppe som är det viktigate! och hem kommer man ju alltid! :D

I eftermiddags startade min tågresa från Trollhättan och hemmåt. När det återstod en timme av skumpandet så lämnades jag ensam, Olof lämnade mig för sin stad och helt ensam satt jag kvar. Jag lyssnade på musik och tänkte på Erika! Hon är i Amerika nu! Jag tänkte på när vi flög över Atlanten, och hur facinerande allt var "over there". Men jag tänkte också på en känsla - den som infinner sig efter att ha varit ifrån sin syster i ett helt år. Tvillingsyster i hennes fall dessutom. Jag skulle typ dö. Jag saknade ju Flisan i helgen ju! Vad är tre dagar att jämföra med ett år? Bah! Nej, nu ska jag ringa min syrra och se till att hon kommer hem från sin polare omdelbums! <3 (Erika, du får också komma hem om du vill, jag saknar dig också! Vem ska jag knalla runt med på kansliet i veckan hade du tänkt? Kom hem! (Jag har lite skvaller på lager också ;) ))

En liten kort rad om framtiden:
Kanske Hej Nackademin och sedan Hej Joanna, byggnadsingejör! Wooo! ^^ http://www.nackademin.se/ky/page.php?p=15&sp=49 http://www.nackademin.se/ky/files/File/bygg07ht.pdf
Det är helt crazy! :D:D

Nu hade jag tänkt ta igen lite förlorad sömn, men jag har insett att timmarna är för få för det. Snart ska jag upp, och då är det dags för jobbintervju #2 på samma ställe! Jag kanske kirrare!

Peace and löööööv

Kommentarer
Postat av: erika

jag ALSKAR skvaller! det vet du ju!
tell me now!!!!
hur ska jag klara mig tuan skvaller i nastan tva veckor??? skriv ett mail o beratta bara!
BIG LOVE
pussar

2007-06-20 @ 05:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0