piss off (piss på svenska)

Jag gillar inte att ljuga men, jag skulle ljuga om jag sa att
... jag inte vet vem Hans är! (Sorry Jocke)
... mina få tre femmor inte är puts väck
... pencilin inte suger balle och jag är inte bra ännu
... jag inte har en blå Luftballonen-tröja på mig och tänker på juli-augusti 2005
... jag inte hade banga festen om jag varit okej
... jag inte har resfeber och packångest (haha)
... livet inte går vidare
... jag cycklade på 30 sekunder från centan och hem nyss
.. .jag inte likt Håkan väntar på gryningen (magasingatan)

Och jag  gillar inte att ljuga, så nej allt är sant. Usch, jag nästan skäms! Fanfanfan. Även fast "blanda uppspel"-funktionen är ktiverad på min datas musikprogram såspelas bara sånna där tårar i ögat och snart sammanbrott-låtar... Typ Håkan Hellström. Himmel blå, Magasingatan, Brännö serenad och så vidare... Ha! Ödet typ! Det är mitt eget fel vad som hände med mitt hjärta!
However. Fantomen hörde av sig

"Cecilia säger:

niggah!!

Cecilia säger:

haheah

Cecilia säger:

jag sitter vid johans dator"

Kanske ska jag ringa henne nu? Jag saknar ju henne. Niggah där uppe! ;)
Hur som helst så ska jag nog packa nu. Bye bye stor stan, hej hej Jönköping!
(Kanske finns lyckan där)

(Johanna: mejlet kommer, jag lovar! När jag är hemma igen! runt den 10:e augusti, jag svär! :))


Kommentarer
Postat av: erika

"... jag inte har en blå Luftballonen-tröja på mig och tänker på juli-augusti 2005"
- naww! det var två UNDERBARA veckor (om man bortser från alla danskar, holländare o det hemska vädret ;) )

2007-07-28 @ 11:40:22
Postat av: anniiihoe

VEM ÄR HANS?! :D du?

2007-07-28 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0