never ending days

Efter min långhelg i Småland så har jag arbetat två dagar, och nu är näst intill död. Pust.
However. Helgen med släkten var en fin en och full av överraskningar och bus! Min moster, som firade sin 50 årsdag med kalas tillsammans med sin sambo var väldigt hemlighetsfull hela dagen innan festen. Och i efterhand förstår vi alla varför. De hade planerat brölopp!!! :D Alltså 100 årsfest (50+50) och brölopp i ett!! Sviners tycker jag! Det var roligt! En del shopping klarade jag också, då vi bodde ca 2 mil från Småland outlet! Lalalala! :D (Tack mammma, som la ut alla stålars... haha nu är första lönen på minus) Ja, det hände ganska mycket i den där lilla hålan... Bland annat så var vi på snabbvisit, jag syrran och kusinen, på stranden. Där hade ungdomarna en fest, en "strandfest". Nästa kväll var vi på en annan fest som arrangreades av ungdomarna, det var en "hemmafest". Okej, jag hajjar att ni förstår er på våran interna humor. Haha!

Här är ett par av helgens bilder:
         
Flisan + det rumfria hotellet?
Matte och Vippan somnade medan jag och syster shoppade! hihi
Shoppingresultat? Si! (hahahah det här är väldigt internt!)


I går for jag direkt efter jobbet till landet i Vippans rejserbil! Det var najs! Eftersom att familjerna Linnerstog och Fehlers hade haft pizzamaraton så var jag extra lycklig och fick äta rester! Lalala! Tacka vet jag bärbara pizzaugnar!
     <-- Våran & deras -->    

Jaja, nu är det tråkigt här.. Jag ska laga middag och fösöka klistra ihop alla aktiviteter! Så mycket att göra och så lite tid, men förhoppningsvis så kommer jag att cykla Utö runt på torsdag eller fredag med mammsen, i år igen! :d Yeah! Och besöka bibblan, tvätta diska, gå på fest, städa, packa, handla.... Hmpf! Som sagt, mycket att göra och tiden är knapp, så hej då hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0