i'm sorry, shirley

Eftersom att allt, allt, allt är så förbannat tråkigt så har jag inte anstängt mig för att förgylla denna sida. Utan inspartion och energi, liksom. Helt meningslöst att ljuga om en fin sommar som erbjudit mycket. För det stämmer inte. Visst är det fint ibland och jag kan vara lite glad, men inom mig skriker jag. Aj! För bövelen, det gör ont och jag kommer sluta nu. Jag saknar ett liv.

 Jag saknar Erika, kom hem nu då! <3
 Jag saknar att det inte finns tid för mig att träffa min knasiga syster! <3
 Jag saknar min bästa vän och hatar det faktum att det dröjer tre veckor innan vi ses igen! <3
 Jag saknar den där stämmningen, den där kvällen och vad goa vänner jag har <3
 Jag saknar Roberta <3
 Var är Lin? Jag saknar henne!!!! <3





Och livet så klart, det saknar jag också... :(

Hare gött, vi kanske ses innan det är försent eller nått... Eller inte alls! Eh?

Kommentarer
Postat av: roberta

eller hur! var fan är Lin!

2007-07-27 @ 12:59:52
Postat av: joanna

jag vill veta ffs!!! gosh!! jag drömde en mardröm om det i natt så jag vill verklgen, VERKLIGEN veta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-07-27 @ 13:17:16
Postat av: erika

naww! vilken söt bild på våra ryggar!
längta tillbaka! men snart snart så ses vi!
pussar i massor

2007-07-28 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0