i'm a cuckoo

Jag vet inte alls var jag ska börja, så jag börjar bara.

Igår var jag fett lack på allt och min dag var inte alls så najs. Jag förskte lysa upp min väg till jobbet genom att ha på min min finaste tröja, ni vet den där Nulla salus sine The Hives-tröja. Men tji fick jag! Både i City och Metro kunde jag läsa att Hives ska vara förband åt maroon 5 i höst. Hallå? Förband in my ass! GAH! Jag ramlade ihop, typ. Plus att jag hela första halvan av passet grillade hamburgare med chef nr 1 och chef nr 2. Kan man bli mer deprimerad? Under de fyra timmarna kom jag i vilket fall som helst fram till två tre saker: 1) Jag hatar män 2) Jag vill säga upp mig nu, jättenu 3) Jag fick lov att bita i det sura äpplet, för som vuxen (?) måste man bita, även i de suraste av suraste äpplen.  So did I. När jag slutade gick jag hem grät, saknade familjen och grät lite till. Jag kände mig sorglig. När kvällen över gick till natt kom jag i varje fall fram till att jag drog en förhastad slutsats tidigare under dagen, jag hatar ju inte alls hatar män! Woho!

Hur som helst var det en trött och lite halvtaggad Joanna som kom till jobbet lagom för en fika innan passet. Och tack och lov! Det ångrar jag inte en endaste sekund!!! En tjej på mitt jobb heter nämligen Madde. Madde är en rolig typ som även har en lägenhet övers. Den paxade jag, och både jag och Madde sken som solar resten av dagen! Whohohoho!! Alltså: i augusti flyttar jag från Tuvvan! :D Visserligen bara i två månader än så länge, men oj, oj, oj! Jag är fett glá! :D (Mamma däremot, haha, hon gillade det inte så mycket, men vad ska jag göra åt saken? Jag är vuxen och gör vad jag vill!! Lalalla) Möjligen blir Challe min sambo också. Välkommen till storstan Challe-Balle! ;D Om jag nu packar mina saker över huvud taget. Det handlar om sådna där ekonomiska faktorer, sådant som jag är riktigt dålig på. Auh!

Åh, det känns inte som om det är på riktigt ju! Det pirrar i magen! ^^ Men i vilket fall som heslt ska jag packa nu i kväll (och troligtvis natt). Tidigt i morgon bär det av mot de småländska skogarna och Lännhoda! Wio! Jag ska fira med pop corn och mellanmjölk nu i kväll! I'm party! Skål!

 <--- En extra fin skål!

Kommentarer
Postat av: roberta

LOL palla bry sig över att hives ska vara förband.. de spelar ju trots allt i USA, där maroon kaaanske är lite populärare... livet går vidare liksom :P
grattis till lägenheten!! =)=) jag är fett avis! ;)

2007-07-12 @ 23:08:01
Postat av: joanna

jag förstår att du inte bryr dig, men jag lider med pelle. Han och jag är faktiskt tighta! (in my dreams alltså) fett depp
Tacksi! u är välkommen över! :D

2007-07-12 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0