helt ensam

Familje"traditioner" är inte lltid så tokiga, dock är det inte lika roligt utan familjen. image22:( Varje tisdag brukar heeela familjen sitta framför miniteven på landet och följa Mr Barnaby and the gang. Undra hur många invånare som finns kvar i Midsomer, typ alla måste vara döda nu ju!  Typ alltid har det varit så. Och jag försökte få samma stämning idag, men misslyckades totalt. Det suger att vara ensam, man blir så ledsen. Åh vad jag önskar att mamma var här nu, för det är ju dags för te och nattmacka... Buhu! Jag har fått fetaste nagelbandsinflamtionen också. Det gör ont. Nu är det Livräddarna på teven. Hoppas de kommer och räddar mig, mitt dunkande finger och håller mig sällskap så jag slipper den här eländiga ensamheten. Jag vill bara känna till den där bekväma ensamheten, nu är det bara ledsamt. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0