happy times!

Jag har en tår i ögat så jag ser inte riktigt vad jag skriver, så ursäkta stavfelen! Den här morgonen är världens drygaste! Om någon timme bär det av mot Årsta och jag hade många storslagna planer på saker att göra innan dess. Jag ställde klockan på halv åtta men klev upp två och en halv timme senare. Bra start där! Jag fixade i köket så att det går att göra lunch, men still ser det inte så respektabelt ut. Jag skulle egentligen ha städat mitt rum, tvättat alla kläder jag äger, dammsugit och våttorkat... You name it! Men några timmar extra på soffan förstörde allt. Fan. Fast å andra sidan, när jag sitter här och försöker dricka mitt skållheta kaffe och höra Timbak på radion i köket så ser jag livstecken från Erika och tåren i ögat rinner ner för kinden! Jag har saknat henne och nu är hon hemma för att snart åka igen! Buhu! :( Hur ska jag stå ut? Erika, du får helt enkelt anpassa dig och se till mina behov och min dagliga Erika-dos! ;D Höhö! Jag kommer kanske kanske att hälsa på dig i Småland! Lalala! Jag åker troligtvis nästa fredag och hem på söndagen! Ska kolla schemat och så innan det bestäms något... Vet du att man kan boka biljetter för 95 kr 22 timmar innan avfärd om man har tur? Gräjt! Fast å andra sidan känner du väl till min och sj:s relation? Den är en bråkig en ;) (Jag syftar på resan till Trollhättan... Höhö) However, jag ringer dig när jag kommer hem från jobbet i kväll! <3 (Oj den där sista meningen lät skjut vuxen!) 



Postat av: Erika
vad är det jag hör?
har du fått jobb på donken? :O utan att berätta för mig??? illa joanna illa! ;)
vill du träffa mig så ska jag till kansliet klockan nio imorgon o skriva på papper... sen får jag väl åka förbi donken där du jobbar någon gång o köpa glass! ;)
pussen
2007-jul-05 @ 00:38
URL:
http://tvillingsystern.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Erika

får tårar i ögonen ju!!! du får inte göra så mot mig Joanna!!! ;)
du ÄR sjukt vuxen med jobb o alltt! tänk att du blev vuxen på mina två veckor i usa... :P
puss

2007-07-05 @ 17:12:48
URL: http://tvillingsystern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0