det går bra nu (kom igen då)

Åh, jag är jättenervös! Har varit vaken sedan sju för att jag inte kunde sova... Somnade klockan fyra på soffan. Det är en liten vana jag har, att sova på soffan när jag är ensam hemma, med teven på. Då känner man sig inte ensam. Men i natt slipper jag det. Mamma ska sova hemma och det tycker jag är bra! Då kan vi dricka te tillsammans i kväll och jag kommer inte vara så ledsen för att det är så ensamt hemma. Woho! :D

Om två timmar har jag börjat jobba, jag kommer säkert få ett par mörkblåa byxor och en rutig skjorta att ha på mig, haha! Och så måste jag ha skor som inte har så halkig sula, personalen på Donken glider ju as hell på det fettiga golvet! Gah! Tänk om jag ramlar första dagen på jobbet? Shit! (Andas, andas, andas) Men jag vet inte varför jag är nervös, det kommer ju gå bra! (Försöker intala mig själv om det i alla fall) Idiot!

Kanske hinner jag ta och svepa den femte koppen kaffe innan jag måste springa till tåget...

Kommentarer
Postat av: Erika

vad är det jag hör?
har du fått jobb på donken? :O utan att berätta för mig??? illa joanna illa! ;)
vill du träffa mig så ska jag till kansliet klockan nio imorgon o skriva på papper... sen får jag väl åka förbi donken där du jobbar någon gång o köpa glass! ;)
pussen

2007-07-05 @ 00:38:17
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

men hörru nu får jag en tår i ögat! smsade dig precis så jag förstår att du hatar mig och alla mina tusen frågor nu! haha jag har saknat dig, välkommen hem! :D idag är
första riktiga dagen, jag ska få arbetskläder och allt ^^ :D men du, hur ska jag kunna berätta om du inte är hemma? morr ;) vad gör du i helgen? jag är ledig! :D
pusspuss

2007-07-05 @ 10:54:35
Postat av: Erika

ska försöka träffa marcus o fixa allergisten på lördag o sen på söndag morgon åker jag till småland... hur är det imorgon? call me! (inte mobilen, den dör har tappat bort laddaren)
puss

2007-07-05 @ 17:22:17
URL: http://tvillingsystern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0