äre så?

Idag är det den sjätte juni och jag har avslutat min andra arbetsdag in the kitchen! Jag lovar er, jag är grym på att grilla "big" och "vanliga" nu! Även om de har "grill" eller ej! jag har till och med lärt mig skillnaden mellan Chicken burger och Fish burger! Jag är grym! Haha! Har även fårr fetaste schemat! Egentligen skulle jag jobbat deltid första månaden, men chefen slopade det och gav mig heltid från och med nästa vecka! Woho! Cash is king! Lala! Jo, ja, cash is king ja... men idag blev jag ännu luspankare än vad jag var innan. Fan. reapriser och Joanna is not the shit! Buhu! Så till och med den tjugofemte augusti kommer jag att leva i misär och eller på lånade pengar. Inte bra. Men vad gör det om hundra år? Lala!

Sorry klassen för att jag inte dök upp idag heller. I dont know why. Hade ni det sköj? Skriv en rad, jag vill höra något av er även fast jag inte vill se er! ;) Hihi!

Nästa helg krockar alla, ALLA, festligehet tydligen också! Moster lena 50 år. personalfest med karaoke, Lellan ska ha fest (tror jag, men i alla fall, hennes fetser brukar alltid vara grymma!) och Svenne fyller nitton och det ska ju också firas med ferre! Synd bara att jag sedan i vintras har planerat att fara till Småland och fira moster Lena! Eh! Ja, men det blir vad man gör det till och jag ska styra öpp lite sköj down there! Det är ju faktiskt inte alla dagar man träffar den snälla och kärleksfulla sidan av släkten! Haha! Didididii! :D

Nej nu ska jag dra mig mot utkanten av Haninges kommungräns, Riddartorp väntar med varm mat, nattbad och familjesällskap! Oh heaven! Kanske kommer jag hem när tiden är mogen! (Det vill säga när jag är sugen på fiskpinnar och pottmos igen (som är det enda jag ätit denna vecka, haha)) Peace out!

Kommentarer
Postat av: roberta

vi år pizza @ nettans, det var mys!
& jocke var asrolig som vanligt <3

2007-07-06 @ 19:51:22
Postat av: Anonym

och lellans middag blir troligtvis av nästnästa vecka!

2007-07-06 @ 19:52:35
Postat av: jocke

jag var inte rolig jag var full! Och ja lellans fest är nästnästa vecka!

2007-07-06 @ 21:27:42
Postat av: roberta

du är/var iaf rolig!

2007-07-06 @ 23:20:26
Postat av: joanna

kul att se att ni lever iaf även om ni har delade meningar (som alltid?) om jockes tillstånd :P höhö alltså inte nu i helgen utan runt 21a juli eller vad det blir? :) i sånna fall är jag nog hemma! :D:D lala

2007-07-08 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0