vadå tråkigt?

Jag tror jag dör. Igen. Men av tristess denna gång. Jag gillar inte alls att vara sjuk, behöva vara hemma och dessutom vara sjukt rastlös! Så det ska bli skönt att dressa burgare mellan 10 och 20 i morgon, träffa alla mina underbara arbetskamrater och dricka kaffe gjort på färska bönor! Dessutom ryktas det om någon slags julklappsutdelning! Åh, jag önskar att jag vore lite kry också! Men te med honung och lite chillchill resten av kvällen så... Som om jag gjort någon annat de senaste två dygnen? Bah! Jo, juste, jag har sovit typ 80% av de senaste 48 timmarna, bah!

Nej men hej hej Alvedon och bye bye Internetrymden!

Kommentarer
Postat av: erika

nya bloggen fick du väl i julkortet? eller?!

2007-12-23 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0