tick tick tick... bom!

Hej och hå, hemma igen... Bryssel va grymmt och jag behöver någon sorts rehab. Inte grund av något sorts missbruk, eller jo det vore väl semestermissbruk då. Jag vill bo på vilohem. Det behöver jag. Här är en rolig Bryssellista, fyndigt va?
- Kirek Lindermans är det godaste
- Det är billigt, allt är billigt, jämfört med hemlandet
- Ibland blåser det helt sjukt
- Musslor är godast i Bryssel
- Om man ska gå på vernisage så bör man minnas när och var
- På semestern är alltling tillåtet, bara man lämnar the hostel room innan kl 10
- Det finns en stor secondhandaffär som är så där lagom kul dyr men endå värt ett besök, bästa på länge!
- Andra svennebananer hittar man på shoppingstråken och tyskarna utanför museum
- Taxi är billigt
- Sterling kan bjuda på bullrande motorer non stop i 2 timmar och ibland tar deras mat slut så vissa (läs: Joanna) passagerare vara hungriga
- Att köpa Jägershots i provrör för  2 £ på gatan är galet gott

I morgon ska jag, även fast än jag inte vill, jobba. Blä! Jag är inte alls sugen, men jodå. Jag ska fylla i uppsägningspappret och bjuda Roberta på middag :) I morgon ska vi ju också se The Hives, en parantes så där, inge viktigt, vill ju helst inte gå... fattar inte varför jag köpte biljett ens, de suger ju balle. De måste vara värlnds sämsta band.

Eller?
image103

Kommentarer
Postat av: Anni

Vadå, jag förstår inte.. Du älskar väl the hives? Eller är du ironisk i inlägget? I´m confused!

2007-12-05 @ 10:39:08
URL: http://jagochlivet.blogg.se
Postat av: Anna

Joanna, idol o china på fredag? :)

2007-12-05 @ 22:28:57
URL: http://jagochlivet.blogg.se
Postat av: Joanna

Jaa, jag kände för att jag behövde liva upp min tillvaro så jag addade en touch av ironi för att avrunda det hela ;) the är bäst juuu! :D Men ja vi ses på fredag at your place! Jag kommer runt 21 ungefär, jobbar till 20... :D

2007-12-05 @ 23:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0