sonic youth, watta fuck?

Omg. Jag visste det. I går när äntligen fick gå från jobbet kände jag att hur många gånger klcokan skulle ringa i morse så skulle jag förbli död i sängen tills klockan blivit för mycket. Oh ja. Men ja, så 12:53 vakande jag. Sämst ever. Jag som skulle träffa Fantomen idag! leiwhdfcjhböuhkjnxj Och den ynka halvtimmen som vi mommer hinna ses nu är inte enogh så att säga! Buhu, my best friend!

Ikväll ska jag hem till Anna! Woho! Andra gången i hela mitt liv! Skoj skoj! Sist jag var där var timmen innan första skivan, omg. Det var skoj men kanske inte lika avslappnat som det kommer bli kväll? (Hoppas!) Vi ska i alla fall kolla på Idolfinalen! hoho! Jag liksom! Jag har verkligen noll koll på Idol! Jag evt inte ens vilka som är med i finalen... kanske eftersom att mitt intresse förnIdol är på minusskalan. ;) Men man kan ju inte motstå en kväll med gänget! :D

Nu måste jag slänga mig i duschen, klä mig i min nya Sonic Youth-thisa och springa över till Fantomen! Tiden är knapp...
Undra om jag kvällen till ära ska bära mina decimeter hga killer heels, eller inte? Hmmm...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0