run run run

Idag är det måndag, the one and only lediga dag på evigheter känns det som... Jag började med att sova tyyysen timmar och äta frukost med Cani hemma hos henne och Jenny. Jag sov hemma hos de efter att vi kikat på film hela söndagsnatten. Det var mysigt och jag undrar varför man inte gör något sådant oftare? Hu? I alla fall, jag begav mig hemmåt för dagens projekt: Rummet! Omg, det är hemskt! Jag måste verkligen ta tag i mig själv och göra det nu men jag liksom pallar inte! Det är hemskt, mitt rum alltså... Men i kväll ska jag fan göra det! Inte bara börja, utan slutföra det också! Det har hänt ett antal gånger att jkag börjat, lagt upp allt skit på sängen, hamnat i en svacka och gått och lagt mig, vilket resulterat i att alla saker hamnat på golvet igen, i en ännu värre röra. Najs!

Idag ringde de ifrån en bilskola till mig också. Det kallar jag lyx deluxe! Haha! Jag fattar ingenting, jag behöver inte ens boka mina egna lektioner, det hade de redan gjort! Nu har jag alltså en månad och cirka tio dagar på mig att fixa körkortet och jag borde verkligen göra det! I alla fall med tanke på hur mycket andra har ansträngt sig för att jag ska kunna göra det! Jag känner mig kass, för jag är egentligen ganska likgiltlig till det där med körkortet men med tanke på att brorsan, Robban, den där Rasmus och en hel bilskola vill att jag ska klara av det här nu så måste jag ju det. Typ för deras skull, och min förstås. Sa jag att jag suttit bakom ratten på en bil tre gånger varav en gång på riktigt? Oh hell. Jag har i alla fall min lediga tid planerad nu: teoriboken varvad med tyskaglosor! (Jag internetshoppade precis en ordbok, haha!) :D Woho!

Men nu ska jag äta middag, "reda ut ett missförstånd" som pappa säger och sedan clean up the mess för att sedan kunna andas ut ordentligt och förberda mig inför en helvetesvecka.

Auf widerschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0