pussykatter och nunnor?

Ikväll har jag inte städat, nej nej... Däremot har jag kirrat boende i Düsseldorf! Inte för att det var svårt eller så med tanke på att jag kryssade två kryss och skrev under på en rad men ändå... Jag har valt att bo på ett studenttjotafräs, kan jämföras med korridor här hemma. Dock såg jag inte förens i efterhand (val av boende är bindande och idag var sista dagen att fixa alla papper) att jag har valt på i ett katolskt studenkollektiv! Woho! ^^ Elller? Och nu får jag lov att bo där. Kanske skulle kollat fakta innan jag fixade, kanske. Eller vara ute i godare tid. Typ. Inte nog med att jag, den mest oreligösa personen jag vet, ska bo i ett religöst kolektiv de nästkommande sex månaderna så såg jag nyss även att i rummen är könsfördelade eller vad man ska säga. Det är alltså förbjudet att sova man och kvinna i sama rum, no mather what! OMG! Ska jag bara få smaka på en massa pussycats då eller? Hallå, det stämmer väl inte??! Jag ska nog komma på nått! Maskera mina besökare och ge de kvinliga former i form av kuddar eller något. Oj, nu lät det här värsta värsta desperat, men kanske är det så det är, eller inte... I don't know! Eller så får jag finna frid, jag och nunnorna liksom. Ni finner mig på Jugendwohnheim Kolpinghaus, Blücherstraße 6, 40477 Düsseldorf här där pricken är om ni råkar ha vägarna förbi! (ps, kartan ger ett mer idyliskt intryck om ni väljer att se den via satelit!)

Förhoppningsvis så kommer jag i juli inte alls tillbaka hem till Handen. Nej. Förhoppningsvis har jag fått smaka på lite liv och styr mina steg mot någon av Europas, eller världens, stora städer. Förhoppningsvis kommer jag leva livet där. Fast då måste jag hålla ut och klara av sex månader i kloster först. Men jag tänker inte ge upp!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Vladimir

Take a chill pill dude. om du kan sova två i en enkelsäng på ett sjaskigt hostel i bryssel så ska du nog klara nunnekloster med

2007-12-10 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0