little thoughts

Alltså, nu är det jobbigt! Första kvällen! Jag trodde det skulle vara najs, en kopp te och lite tevemys... Men nej nej! Ångest! Shit! Jag jag känner mig ensamast i hela världen, jag äter belgisk och dyr choklad, lyssnar på sorgsna kärlekslåtar och bara är ensam. Det suger. Hmm!
I alla fall, nyss hemkommen från Sickla där det var bio och premuär av Arn. Innan var jag inte alls så pepp, likgiltlig och jag trodde seriöst att jag skulle somna! Men efter sockerchocken av allt godis hamande jag i något sorts biotrans och jag tycker minsann att Sveriges genom tudernas mest påkostade film är bra! Hurra! Och ja, jag blev så klart blixtförälskad i självaste Arn! Omg, denna man! Han heter Joakim Nätterqvist när han inte jobbar och ja, man skulle ju inte banga precis! ;)
Han skulle gärna få hålla ensamheten på avstånd här hemma i kväll!

image108

Peace!


Kommentarer
Postat av: Nina

Stackare : O Du få skaffa en tamagochi, då blir du snart less på sällskap. Jag hatar när de bajsar hela tiden .. Hoppas att du får din lilla Prins-Arne i alla fall, hihi ; D

2007-12-26 @ 23:23:35
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0