ingen vanlig jul...

men helt okej endå! Nej i år ser inte julaftonens schema ut som vanligt... Ganska skönt faktiskt! Ganska snart är det dags för kalle och skit, men jag har ingen lust! Jag sitter och poppar lite popcorn, eller ja, jag lyssnar på popcorn! Jag tror att Kraftwerk och jag har en onsynlig koppling mellan varandra! <3 Typ. Fast snart är det slut på det roliga, poppandet alltså... Jag börjar faktiskt bli lite stressad... Jag har i och för sig redan duschat men det är också det enda jag gkort idag och snart ska vi bege oss över till bror och ahns hus mitt i skogen! Hua! Mat väntar där, och Karl Bertil likaså! Det är nog julens höjdpunkt! Och så julklappar, haha! Fast i år har vi inte köpt några julklappar, typ... Ganska najs faktiskt, det brukar vara så hysteriskt i vanliga fall. Jag har köpt en var till syster och bror och morsan och farsan får dela, hee..hee.. och jag vet redan vad jag ska få, lalalala! I kväll är det ju också sista kvällen med familjen innan de åker! Blandade känslor kan jag säga! I morse när mamma väckte mig och vi låg och lyssnade på musik och telefonerade och så började jag nästan gråta! Nu är de borta, och sen är vi hemma tillsammans i typ en vecka innan jag åker iväg! Men det ska bli fett najs att få vara kung i huset ett tag nu, helt ensam! Heaheahe! Eller ensam och ensam, Jolanda och Jenny har redan planer på flytta in, och en och annan fest verkar redan vara lanerad utan min vetskap men ja ja, det löser sig! ;) Efter nyår, som för övrigt ska firas i Dalarna, så kanske kanske det händer att en liten tillställning hålls! Det finns mycket att fira nu, det nya året (kliché), min flytt, Fantomen 18 år, Jolanda och jag slutar jobba osv, osv... Vi får se, vi får se! Den 9:e januari mitt folk, då är det dags för en helkväll på Baba Sonic och jag vill att alla jag känner kommer dit!!! Be there or die nästan!

Oj, oj, det här var mycket text om allt och ingenting.... Men ja, det är mycket att stå i nu därav de få uppdateringarna, men misströsta inte, för ibland händer det nått skoj här! :) Så god jul gott folk!



image107

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Anna

En liten tillställning låter som en utmärkt idé:)
Baba sonic med, I will be there. Saknar lilla fehler lite faktiskt.

God jul, peace

2007-12-24 @ 16:25:04
Postat av: Roberta

ahh jag vill ocksåååååå till baaaba!! :/
Ha tillställningen efter att jag kommer hem! :)
pussss

2007-12-25 @ 01:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0