här hemma, där borta

Hej hej vardag? Ehh`? Hu hu! Idag ska jag jobba, i mina kläder som jag burit hem för att totalt glömma bort att tvätta! Oh, fräsh sallad! Jaja.. Vad som hände med Jolandas flytt hem till mig vet vi inte, men hon planerar en utekväll i kväll, och jag planerar att packa. Too bad! Hur som helst, allt är lugnt, eller ja, det är lunt nu! I går var det mellandagsreashopping mellan 11 och 19, inklusive humörsvängningar, kap och mindre lyckade köp. Som vanligt alltså. Och Ångesten. Jag är rätt dålig, bah! Tack och lov att Fantomen höll mig sällskap hela dagen och även tog hand om mig när jag krisade, haha! Jag är glad att mitt liv inte är en film och att folk slipper se mig shoppa! Omg! Och i morgon beger vi oss mot Dalarna för att återvända nästa vecka, najs!
Låter det här bra eller vad? "Allt ok, resan var jättelång! På väg till bungalowen, mer än 30+ varmt! Alla hälsar! Puss Mammsen"
Vi smskonverserade om min shoppingångest och det faktum att min kropp inte är vad den brukar vara (GAH) och andra jobbiga saker. Då var det inte speciellt roligt att få en mening tillbaka! "Sånt är livet" Oh, det kändes som a slap in the face! Kul kul, eller inte! Men jag jobbar på det!

Men jobbet var det va!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är väl inte dålig, du ska ju äga Tyskland snart! Hoppas du får kul i Dalarna!! (öva i Sälen, åk i Åre ; )

2007-12-31 @ 15:25:18
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0