pirri pirri!

Idag har det varit en seg dag... Min päron ansåg att de hade rätten att söta mig i mina morgonrutiner, utan anledning dessutom! Att de sov hemma var okej, men de kunde väl sova medans jag hade morgontid? Åh! Det är mornar som den idag man vill sega sig igenom kaffet med en god bok på ballkongen, med p3 som enda sällskap. Men nej nej... Visserligen satte även vädter stopp för det men ändå. Och att jobba i sju timmar är inte heller så skoj i tropisk hetta må jag lova! Så lagom fräsh var jag när jag luffade hem. Ashungrig var jag också! Men på grund av omständigheterna (trött, pirrigt i magen, stressad, lathet med mera) så blev det tigerkaka framför Beck till middag! Så jättebra! I'm happy! Haha! Kanske ska ut och motionera i morgon då! Skulle passa bra... :P However, nu kallar Becka och Gunvald Larsson (grr) så jag måste kila till soffan och vara rädd i ytterligare ett anatl minuter! (Det är läskigt att se läskiga filmer ensam när man är helt jätteensam hemma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0