klumpigt och kexigt, typ

Jag har ont i halsen. Så jag dricker Ramlösa, undrar vem som lämnat den till mig och tänker på att det är Robertas favoritsmak (granatäpple). Det är alla tåras fel. De som inte vill komma fram utan satt sig i halsen, som en klump, och besämmt sig för att irritera mig. Sämst ever. Ja. Om 10 timmar har jag jobbkläder på mig och ägnar mig åt det jag typ alltid gör. Jag är allergisk mot tristess, ändå jagar jag den. Idiot! (som Roberta skulle sagt)

Ja, när jag ändå nämt Roberta så många gånger så kan jag ju även säga grattis till henne! Du har hittat din bästa vän! Heaheahea! Me want! Eller ja, en värdig sysselsättning är vad jag vill ha och det ska jag ta. Jag ska ta och lämna landet, det ska jag. (Det har jag lovat) (Tveka inte, tveka inte, tveka inte <--- pratar med mina tankar)

Annars så vill jag skriva lika roligt och så som det skrevs förr (akaidiot.blogg.se) (eller är jag självgod om jag säger så? det var roligare där väl?) men inte så deppish som sen (joanna.blogg.se) men mest av allt så vill jag att tapetetapeten.blogg.se inte alls fanns men nu är jag fast. Idioti! För övrigt så ska jag aldrig mer läsa en modeblogg! Si! Fast jag är innerligt irriterad på mig själv i det fallet, jag söker nämligen ett par skor (materialist - oh why?) utan resultat och vill egentligen efterlysa de här men i sånna fall så kan jag ju inte besöka min egna blogg som då skulle självdö och det är ju inte syftet med det hela. Nej för jag saknar syfte. Bah!

I vilket fall som helst så bjuder jag på kexig bild här och nu! Och en fråga: why the hell var inte jag på Way out West???!

Bildtext: Horse is a member
Fotograf: Kiem, Fantomen eller Joanna?

image52


See ya in heaven,
som jag själv hade sagt!

Kommentarer
Postat av: carolyn

granatäpple är min favorit också! :D

2007-08-17 @ 02:13:28
Postat av: hans

Idiot! <3

2007-08-18 @ 21:24:10
Postat av: robertaa

uppdateraaaaa!!

2007-08-21 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0