känn pepp (eller?)

Fem timmar senare kan jag konstatera:
- På Centrum Vux står det inte rätt till i allas huvud. Att plugga är inte ett sätt att försöja sig (si, jag vet, ditt as) och att de gillar att tracka ner folks planer var ganska uppenbart då de ansåg att jag skulle uppsöka en syo och ta reda på vad jag vill göra av mitt liv! (Eh idioter!!!)
- Jag spenderar alltid pengar jag aldrig har (Robertas kommentar i och för sig...)
- Glass är gött as hell!
- Jag saknar Friiiiiiiiia!!! GAH!
- Det är chill att chilla och glida runt!
- Haninges Second hand är en väldigt fuckad affär! Morr!

Men ja, annars är det också lärorikt att handla mat med pappsen - not! Men det är  minsann trevlans att träffa old people! Så som en gammal granne eller lärare..  Fast de timmar som återstår av denna dag ska jag ägna åt diskning, städning och tvättning så jag känner mig ganska opeppad och undrar om någon vill kika förbi på middag? Jag planerar lax bland annat! Jag gillar inte ensamhet så du är varmt välkommen över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0