jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Idag är jag nervös. Första lektionen! Jag lyssnar på Florence Valentin och har druckigt omåttliga mängder av kaffe. Jag måste städa hela mitt rum odentligt. De senaste dagarna har jag vaknat helt svullen och med rinnande ögon och skit. (Typ som när jag sover i Afrika med en viss dunkudde, fast värre ändå, höhö) Jag vågar inte spekulera om dagens väder, det verkar vara ur balans eller nått. Sol, moln, vind, regndroppar om varannat.  (Har jag inget viktigare för mig än att skriva om vädret?) I morgon får jag min första lön föor real! Fick lönebeskedet igår och blev så där måttligt överraskad av den klenaste summan ever, men men... Det duger i alla fall. Annars så ska jag äta pestofylld pasta till lunch, åh jag är så dålig! Någon som vill vägleda mig, ta tag i mitt liv och styra upp en karaktär? Bah!

 <-- Ej duglig karaktär!

 <-- Helt okej!


Love will bring us down, peace!






P.s Jag motionerade igår, så jag har träningsvärk idag (aj) och jag måste äga världens äckligaste (milt sagt) hockeytrunk! (Jag typ spyr när jag ser den och det lluktar i hela mitt rum, ARGH!!) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0