hope you're happy now (pik till Roberta ;))

Happy times jagar mig! Auoh! Jag är ganska olik mig själv... Jag är typ lugn ena sekunden för i nästa springa på i hundra blåst! Det är så mycket som ska fixas, gah! Fast å andra sidan har Moneybrother släppt nytt (kääääärlek), nu börjas det med regelbundna lektioner (= rutin!! Oh heaven äntligen!!!) och snart är det löning, vilken dag som helst liksom!! Klirr i kassan I like! Fast ja, inget går ju smärtfritt... Bland annat så är jag en part i tredje världskriget, jag har börjat försova mig igen (no good!!!) och i'm no good veggie (hej hej kött :(:(:() Räkningar och skulder ska betals, nya skolböcker ska inhandlas och på det ett smaskigt busskort. Bah! Magic moments och We made it always är två grymmt bra låtar och kaffe är det bästa gud har gett mg!

 


Erika flyttar nu, vilken dag som helst, fredag tror jag. Shit ^^ Oscar liksa så. De ska lämna Sthlm och jag är fett med avis! Jag skulle gör vad som helst (klyyyscha, si!) för att lämna stan! Eller ja, typ. Kag har en plan! Heaheahea

Undra vad som hänt med alla? Vad gör folk nu för tiden? Är det bara jag som är till bredden (haha) fylld av ångest och förvirring?

Men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: roberta

det var inte direkt ett "wow" inlägg

2007-08-22 @ 16:19:17
Postat av: roberta

haha!

2007-08-22 @ 16:23:26
Postat av: joanna

Ja men om du slutar pressa mig till världelösa ord och innehållslösa meningar så kommer det där du saknar när det kommer! Nu får jag ju bara prestationsångest ass! ;)

2007-08-22 @ 16:42:31
Postat av: hans

det är mig helt i smaken precis! haha idiot :D! (haha) Nostalgi!!! Men vad har hänt med alla liksom (hallå?) ångest! Jag är fett med avis på alla som börjar i fria nu lixom...?!

2007-08-22 @ 18:14:10
Postat av: Erika

jag flyttar ju inte förens nästa fredag din toka! ;)

2007-08-22 @ 18:16:14
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

ERIKA!! DET VAR DET BÄSTA JAG HÖRT PÅ HELA DAGEN! VARIT
RÄDD ATT VI INTE SKULLE HINNA SES MEN NU HAR VI JU EN EXTRA VECKA PÅ OSS! I'M HAPPY NOW!!! ;D;D:D

2007-08-22 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0