guess who's gonna get some ÄCKLIGT GODIS tonight

Åh, hej o hå! I dag är jag lite sur, på mig själv! Dagen har varit najs, minst sagt! Och kvällen börjar lida mot sitt slut och år sitter jag. Jag äter godis, jag köpte mig en påse idag, med hälften goda bitar och hälften ogoda bitar, för de såg så fina ut. idiot! SÅ jag har pejjat skitmycket för jätteäckligt godis? Kugitfliasgkjcds Jag som bara är sugen på knattar och bokstavsbönor - mina favoriter! Men nej nej här sitter jag och trycker i mig hallonbåtar och colaflaskor stora som hus.

However, jag har ju större problem att bita i också, så tro inte att godiset är mitt största problem. Det blev bubblor på ina böcker idag när jag försökte slå in de i plast. Jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig i morgon. Och åter igen det där med godiset: alla smakar choklad eftesrom att jag (som inte ens gillar choklad) köte just choklad.  Oh happy day alltså!

För att vara lite seriös då,
- Kärlek är inte alltid vad man vill
- Jag är inte så simpel som person
- Moneybrothers nya Guess Who's Gonna Get Some Tonight är en bra låt även fast jag skrattar åt mig själv
- Jag vill minsann också fiska kräftor i Småland med la bigga familia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0