dysleksi?

Det är så sorgligt just idag. Jag hade tvättstuga mellan 07.00 och 12.00, men vaknade halv tolv. Sämst ever tänkte jag fokuserade på annat insted. Ringde , så nu är lunchdejten bokad och sedan ska vi besöka Centrum Vux för att kolla upp våra möjligheter till studier! Wiho! Jag är lite nyfiken!

Tömt kameran har jag gjort också! Åh! Jag saknar  och allt som fanns där! Alla deltagare och ledare oh vad som hände och den godaste maten och glassstumderna och after eight-hälsningen och att inte sova och att vara höjdrädd och att vara glad och att dansa till smk helt ensam och alla andra tokigheter! ÅÅÅÅÅH! <3<3<3<3

Fast å andra sidan så var det ganska mysigt med  tillsammans med  och  när jag väl kom hem! Och inte att glömma är våran shoppingrunda i Barkaby! Det var najs och det var liksom skönt att vara hemma också. Thihi!

Idag är det även sista dagen som cdon.com bjuder på frakten när man beställer skivor där så ja, detta kap gjorde jag där . Denna skönet heter så mycket som Mount Pleasure och kommer hamna i min brevlåda samma dag som den släpps! Najs as hell!

Men nu ska  trolla bort pyjamasen och leta fram betygen så att jag är fitt fot fight och så! Åh, låt mig sluta jobba på skitjobbet och låt mig ägna min tid åt studier! (Och snälla låt mig föralltid känna det där pirret i magen)

P.s. I natt drömde jag att jag snusade, så idag ska jag köpa mig ett tuggummipaket och hålla mig borta från den silverfärgade skönheten vid namn General! Åh...D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0