crazy little frog

Efter att ha värmt upp i morgonsolen på ballen där det samlats 44,5 grader celcius med kaffe och en god bok så är snart fitt fot work. Högljudd suck hörs nu. Jag saknar kidsen och ledarna som jag spenderat de senaste två veckorna med. En tår i ögat syns nu. Oj, oj, oj! Ett år kvar... Shiet! Men jag ska finna lyckan innan dess.. Typ. Undra vad jag ska hitta på? Funttar på att hoppa av skitjobbet och hitta på något helt annat. Göteborg är fett lockande! Bah! Fast kanske lite för ogenomtänmkt. Men det är väl det ungdomens år handlar om? Att våga chansa poch att våga ta en förlust! Eller är jag ute och cycklar nu? However. Jag är ganska glad i alla fall! Lyckodroppar faller över mig och jag är typ kär! Kär i livet och vad det har att erbjuda mig! (Nej, inte jobbet inräknat!!!) Men nu måste jag laga lunch, middag och stryka arbetskläder. Fuck!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: ulrika...

do it...chansa...man vet aldrig vad som kan hända :D

2007-08-12 @ 01:00:37
Postat av: joanna

si! :D ska försöka leta lite jobb nu i veckan, så ja :D

2007-08-12 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0