crazy horse & solsken

Jag är på G! Der ser typ ljust ut! Nyss hittade jag en weekdresa till Berlin för inte ens tvåtusen med hotell och allt, det sög till magen och jag villvillvill åka! :D Fast ja, det får ske i framtiden,  just nu är alla dagar fullbokade! Bah! Idag ska jag plugga, läsa en bok på engelska och kolla in kvällens Beck! Oh yez! I morgon ska jag åka till Ikea med Erika också! Sa jag att det ljust ut? Haha! Åh, jag ska ju tillbringa morgondagen med två älsklingar! Erika + Ikea = stora kärlekar i mitt liv! :D


Tokiga vi!

Igår var det en festlig tillställning hemma hos Fritzen! Woho! Tjugo år fyllda och nyinflyttad är hon nu och det behövdes ju firas! Dubbelgrattis jao! Yeah! Det var soft och fint och jag kom hem klockan sex på morgonen. I hallen låg tidningen och jag hann sova fyra timmar och lite till innan jag insåg att jag hade en kvart på mig. För idag var det dags för säsongens första träning! Nytt lag och nya tider, men fortfarande samma känsla i magen då jag likt Bambi entrade isen! Augusti måste vara alla års bästa månad! Nya rutiner efter sommaren, nya människor att träffa, nya höstar att vänta på och så klart årets första ispass! Jag hade laddat i cirkus två veckor och var fett taggad! Oh hell va najs det är! :D It's like heaven som jag skulle ha sagt! (Varför citerar jag typ alltid mig själv? Bah!) Å andra sidan var det inte lika najs att förstå att min klubba sjunger på sista versen och jag inte vill/har råd att köpa en nya, men whatever ungefär!

Egentligen skulle jag på dejt idag. Ja, det låter fult och lite annorlunda, ordet alltså. Jag gillar det inte alls och det är verkligen olikt mig att ägna mig åt sådana träffar. Men va fan, nya tider betyder också att man måste testa nya saker och jag är ju faktiskt gammal nu så det hör ju till nu för tiden verkar det som. (Oj, det där var världens längsta mening). However, mannen som skulle gå på samma dejt som jag har gått och blivit sjuk. Puh, jag som var lite otaggad för dagen. Bakis och pluggstess... Men vi ska ta igen förlorad tid eller vad man säger.

Om några timmar kommer min syster hem också. Hon har tillbringat helga med Mackan och matte i Småland. Hon är lustig hon och har fiskat kräftor ^^ Hon har varit på en jättejättestor godisaffär också. Utan att köpa någit till mig, tack och lov! No more godis för mig efter i fredags alltså! (Se föregående inlägg, heaheahea) Vi talades vid via telefonen nyss och jag saknar henne! Bah! Varför är jag alltid så sentimental? However, i kväll ska vi dricka te och se på Beck! Kanske joinar Mama också! Åh! Ja, för det är bara vi som bor här hemma nu för tiden. Det är helt okej, lite tomt ibland (inte i badrummen på morgonen men i allmänhet). Hoppas att tiden finner en lösningen på allt som skett och att vi kommer vara fyra här hemma igen...

Jag tror att jag ska fixa ihop något med hjälp av symaskinen idag! Fett tagg på allt, ja det är jag. Peace!


Kommentarer
Postat av: Erika

vilken inte fin bild du lyckats hitta ;) var det stormötet eller något annat roligt vi var på?

2007-08-28 @ 23:24:47
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

ua sthlm var o bowlade heaheah

2007-08-29 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0